آفر ˈ هواپیمای بدون سرنشین دانشگاه آزاد اسلامی قزوین
رباتیک والکترونیک روبواچ پیRoboHp
رباتیک والکترونیک

ˈ آفر ˈ هواپیمای بدون سرنشین دانشگاه آزاد اسلامی قزوین اسفندماه امسال در کیش به پرواز در خواهد آمد.

 

به گزارش روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی قزوین ، ˈ پیام خلج ˈ سرپرست گروه هواپیمای بدون سرنشین دانشگاه آزاد اسلامی واحد قزوین در زمینه قابلیت های این هوایپما گفت: هواپیمای بدون سرنشین دانشگاه آزاد اسلامی قزوین، قدرت پرواز در ارتفاع بالا را دارد و دارای توانایی فیلمبرداری و عکاسی و ارسال عکس و فیلم به صورت آفلاین و آنلاین است.

وی افزود: کار طراحی این هواپیما از ابتدای امسال در مرکز رشد دانشگاه آزاد اسلامی قزوین آغاز شد و هواپیمای بدون سرنشین این مرکز اسفند ماه امسال در مسابقات قهرمانی کشور در کیش به پرواز در خواهد آمد.

وی خاطر نشان کرد: برای اولین باری است که یک تیم از دانشگاه آزاد اسلامی قزوین در رقابت های هواپیماهای بدون سرنشین در سطح کشور حضور می یابد و با 100 تیم از دانشگاه های سراسر کشور رقابت می کند.

خلج افزود: برای ساخت اولین هواپیمای بدون سرنشین در دانشگاه آزاد اسلامی قزوین، 10 دانشجو در مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد در رشته های مکانیک، رایانه و برق با یکدیگر همکاری کرده اند.

سرپرست گروه هواپیمای بدون سرنشین دانشگاه آزاد اسلامی قزوین همچنین از احتمال پرواز اولین هواپیمای خورشیدی بدون سرنشین در رقابت های جهانی خبر داد و گفت : این هواپیما نیز با عنوان ˈ آفر ˈ نامگذاری شده است و در صورت انجام مراحل اداری و هماهنگی های لازم در رقابت های جهانی سال 2013 در کشور آمریکا شرکت می کند.

خلج افزود: در ساخت هواپیمای خورشیدی بدون سرنشین دانشگاه آزاد قزوین 20دانشجو در مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد در رشته های مکانیک ، رایانه و برق با یکدیگر همکاری کرده اند .

به گفته وی فازدوم طراحی هواپیمای خورشیدی بدون سرنشین در دانشگاه آزاد قزوین از اوایل اردیبهشت ماه سال آینده آغاز می شود و در صدد کاهش وزن هواپیما و افزایش سرعت آن هستیم.

http://irna.ir/fa/News/80375013



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







درباره سایت


به فروشگاه رباتیک والکترونیک RoboHpخوش آمدید
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان فروشگاه رباتیک و آدرس robohp.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 122
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 123
بازدید ماه : 524
بازدید کل : 130876
تعداد مطالب : 164
تعداد نظرات : 20
تعداد آنلاین : 1


IS
Google

در اين سایت
در كل اينترنت

تولید ملی حمایت از کار و سرمایه ایرانی